Siirry pääsisältöön
Drop 10% OFF ALL Fall & Winter Categories?Massive Styles and Sizes!

Mistä sen tietää?

Mistä sen tietää, että on joku oikeasti hätänä? Entä jos vaan huijaan kaikkia, itteänikin? Ei, en minä itteäni tässä asiassa huijaa.
Entä jos kerjään vaan huomiota, ei entä jos, vaan kun kerjään huomiota.


~~~
Muistathan L sen yhden kerran, ku ne naureskeli siellä luokassa. Tiedän, siitä on kauan aikaa. Ylä-asteella se taisi olla. Ei ne sulle naureskellu, vaan sille jollekin joka oli viillelly. Ei ne sitä tuntenu, ei se edes ollu meidän koulussa. Se oli vaan joku. Ehkä se ei ollu joku, vaan jotku.
Ne kaikki jotka on viillelly.
Ne naureskeli itse viiltelylle.

Se yks pitkätukkanen tyttö sen taisi alottaa. Se jolla on pitkät hiukset ja iho sileä. Kaikki muut lähti siihen mukaan. Ne sano, että ne vaan kerjää huomioita. Nauroivat ja nauroivat.


''Se on niin tyhmää :D'' 

''Miten joku voi tehdä niin?'' 

''Huomiota ne vaan hakee''

Sitten ne esittivät, että jollain kumilla muka viiltelivät itteänsä:

 ''Näin ne sen tekee. Hahahhahahah!''

''Voi iik, apua, mulla on niin pahaolla'' 
 
Minua ei naurattanu sillon. Eikä naurata nytkään. En tiedä miksi ne nauro. Enkä tajua mistä ne oikeastaan puhuivat. En ikinä tajua mistä ne puhuu.

Siinä ei oo mitään hauskaa, jos joku tekee niin. Satuttaa itteään. Siinä ei oo mitään hauskaa, vaikka se tekis sen ihan leikillään.
Koska kun toiseen sattuu, se käy kipeää minuunkin. Ja maailmassa on paljon ihmisiä joihin sattuu. Paljon, sanoin. Tosi paljon.

~~~
Minua pelottaa.
En oikein tiedä mikä. Kaikki vaan. 

En haluais mennä kouluun. Siellä ne vaan puhuu minulle, enkä halua vastata niille. Enkä halua, että ne kattoo minua. Enkä halua, että ne sanoo mitään.
Hiukset on huonosti. Naama on huonosti.

Missä ne meikit on?? MISSÄ NE ON?! 

Miksen alottanu naaman maalausta aiemmin? Osaisin nyt sen paljon paremmin (<-- riimi)
Mutta ei ne auta mitään. Meikit siis. Ne ei auta yhtään mitään. Inhoan niitä.

Mutta..ne on niin sieviä. Kaikki on niin kamalan sieviä. Sitten ku minä oon täydellinen, voitte puhua minulle. Ja kun minä oon täydellinen, voitte kattoa minua. Ja kun minä oon täydellinen..oon jotain.

En halua mennä Ouluun minun perheen kanssa. En halua olla niiden kanssa samassa autossa. Haluan istua yksin ja odottaa, että minusta tulee täydellinen.

~~~
K.Riina sano, että voin soittaa sille jos on joku hätänä. Mutta en minä uskalla soittaa. Mitä sille muka sanoisinkin.
Entä jos minulla ei ookaan mikään oikeasti hätänä ja soitan sille ja sitten..huijaan vaan sitä. En minä halua huijata. Parempi pysyä hiljaa, etten huijaa. Mistä sen muka tietäisin, että nyt, nyt minulla on joku hätänä? Sanokaa mistä sen tietää? Mistä sen tietää, etten vaan huijaa?

Minulla tekis mieli J:lle puhua taas jotain. Niinku viikonloppuna. Se oli ihan kivaa, mutta minua vähän ahdisti koko juttelustuokio. En tiedä miksi, joten älkää kysykö.

Minä alotin sen juttelun. Rupesin vaan miettimään, että millonka semmonen sääntö tuli lakeihin, etten sille saa puhua? Ja kun en keksiny millonka, päätin, että sitä lakia ei oo olemassakaan.
Mutta nyt muistan taas minkä takia se laki tuli esille. Se tuli siksi, koska J on ainut ihminen jolle voin jopa sanoa niitä oikeita asioita mitä haluan. Ja mitä enemmän puhun sille, sitä vähemmän haluan puhua ja olla muiden kanssa.
Minun tekis mieli lähettää sille joku viesti, mutta ei se kuitenkaan vastaa..ja minua pelottaa se. Se että se ei vastaa. Ja se, että se vastaa.

~~~
Sitä paitsi minä kerjään vaan huomiota. Tiedän sen, minä niin tiedän sen. Miksi oon näin tyhmä huomion kerjääjä. Kaikki nauraa minulle, jos sanon, että joku on hätänä. Ne vaan kuitenkin nauraa. Ne nauraa aivan samanlailla kuin niille viiltelijöille.
Ne tietää, että kerjään vaan huomiota.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Synttäreiden viettoa!

Mä oon yrittäny pitää tässä tipatonta vähän väliä, mutta kun se on niin vaikeaa kun joka viikko on jonkun synttärit tai jotain muuta. Tai sitten on ollut murheita ja on päättänyt nollata pään kunnolla. Noh tänä viikonloppuna oli pikkuveljen synttärit, joita vietettiin puistossa piknikin merkeissä. Rikastutettiin pullomummoja ja söimme pikkusuolaista aurinkon lämmittäessä ihanasti. Kesä on vähän myöhässä, mutta ainankin se tuli. Pimeän tultua osa porukasta päätti lähteä Giggling Marlinin Wild West Rave bileisiin. Minä itse tietenkin mukana siinä porukassa. Siellä sitten se loppuilta menikin vodkapulloja tyhjentäessä, tanssiessa ja tutustuessa taas jälleen uusiin ihmisiin. Mä osaan muutes nyt Antti Tuiksun Keinutaan biisin koreografian. Opiskeltiin sitä moneen otteeseen ahkerasti, eikä saa unohtaa legendaarista pillutanssia, jonka ystäväni Krista on minulle opettanut joskus pari vuotta sitten. Mä en olisi muuten koskaan uskonut, että minä olisin aamuyöstä se, joka on eniten

Uusia meikkejä E.L.F.iltä

Tilasin vuodenvaihteessa E.L.F.iltä muutamia juttusia, kun koko valikoima aletuotteita lukuunottamatta oli -50% alennuksilla. Suurin osa tuotteista oli omista kätköistä ennestään löytyvien erivärisiä versioita, mutta mahtui mukaan pari ihan uuttakin juttua. Kuvissa näkyy myös pari uutta Wet n' Wildin lakkaa, joista tykkään hurjasti.   Wet n' Wildin lakoista tällä kertaa esittelyssä megalast-sarjan 2% milk (supernude), Break the Ice (shimmerinen valkoinen) ja Disturbia (shimmerinen tumma liila). Megalastit on wnw-lakoista omia suosikkeja jo pelkästään koostumuksen jakauniin värivalikoiman takia, puhumattakaan lakkojen ulkoasusta. Näitä onkin kertynyt jo kiva rivi lakkahyllyyn. Wet n' Wildin lakkoja myydään Vaatteet.shopissa alennuksella pois, samoin merkin muut meikit on pikkuhiljaa katoamassa, kun Vaatteet.shopissa siirtyy myymään pelkkääomaa merkkiään. Kohta saa näitäkin metsästää pitkin nettiä jos haluaa niitä itselleen saada. Buu!  Itse E.L.F.in ti

Lempiasioitani kotona

En muista milloin olisin kirjoittanut postauksen ilman videota, varmaan lokakuussa? Jotenkin on vaan ollut helpompaa kuvata video ja julkaista se, kuin napsia kuvia ja kirjoittaa. Nyt kuitenkin päätin tehdä näin ja esitellä muutamia ostoksia ihan vaan kuvamuodossa. Oon monesti jättänyt kivojakin ostoksia esittelemättä kun niitä on joko ollut liian vähän täyttä videota varten tai ne on olleet hankalia esitellä videolla. Kunnes tajusin toissapäivänä, että hei, oonhan mä ennenkin esitellyt ostoksia ilman videota ja tartuin toimeen. Ylläolevassa kuvassa näkyy yksi lempiasioistani kotona, tai oikeastaan osa siitä; mun tyttönurkkaus. Tämä nurkkaus on osa mun meikkipöytää ja -laatikostoa, jonka ostin ja laitoin kasaan marraskuun lopussa. Laatikoston päälle aloin heti keräilemään kaikkia tyttömäisiä juttuja. Myös ns. hienommat hajuveteni on asustelleet tuossa alusta asti. Olin etsinyt kuukauden verran sopivaa kakkulautasta tai muuta "tasoa" hajuvesille, kun asetelman